Have a question? Give us a call: +86-021-20231756 (9:00AM - 17:00PM, UTC+8)

Avanzamenti in i tanki di almacenamentu di l'idrogenu di u tipu IV: Incorporazione di materiali cumposti per una sicurezza aumentata

Attualmente, i tecnulugii di almacenamentu di l'idrogenu più cumuni includenu u almacenamentu di gasu à alta pressione, u almacenamentu di liquidu criogenicu è u almacenamentu in u statu solidu. Trà questi, l'almacenamiento di gasu d'alta pressione hè apparsu cum'è a tecnulugia più matura per via di u so prezzu bassu, rifornimentu rapidu di l'idrogenu, bassu cunsumu d'energia è struttura simplice, facendu a tecnulugia di almacenamentu di l'idrogenu preferita.

Quattru Tipi di Tanks di Stoccamentu di Idrogenu:

In più di l'emergenti tanki compositi pieni di Type V senza rivestimenti interni, quattru tippi di tanki d'idrogenu sò entrati in u mercatu:

1.Type I tanks all-metal: Sti tanki offre una capacità più grande à pressioni di travagliu chì varieghja da 17,5 à 20 MPa, cù costi più bassi. Sò usati in quantità limitate per i camioni è autobus CNG (gas naturale cumpressu).

2.Type II cisterne composte metalliche: Queste cisterne combinanu liners di metalli (tipicamenti azzaru) cù materiali cumposti feriti in una direzzione di u cercu. Forniscenu una capacità relativamente grande à pressioni di travagliu trà 26 è 30 MPa, cù costi moderati. Sò largamente usati per l'applicazioni di i veiculi CNG.

3.Type III all-composite tanks: Sti tanki presentanu una capacità più chjuca à pressioni di travagliu trà 30 è 70 MPa, cù liners di metalli (acciaio / aluminiu) è costi più altu. Trovanu applicazioni in i veiculi di pila di carburante di l'idrogenu ligeru.

4.Type IV cisterne composte rivestite di plastica: Queste cisterne offre una capacità più chjuca à pressioni di travagliu trà 30 è 70 MPa, cù rivestimenti fatti di materiali cum'è poliamide (PA6), polietilene d'alta densità (HDPE) è plastichi di poliester (PET). .

 

Vantaghji di i tanki di almacenamentu di l'idrogenu di tipu IV:

Attualmente, i tanki di Tipu IV sò largamente usati in i mercati glubali, mentre chì i tanki di Tipu III dominanu sempre u mercatu di almacenamentu di l'idrogenu cummerciale.

Hè ben cunnisciutu chì quandu a pressione di l'idrogenu supera i 30 MPa, pò accade un embrittlement irreversibile di l'idrogenu, chì porta à a corrosione di u liner metallicu è risultatu in crepe è fratture. Sta situazione pò purtari à a fuga di l'idrogenu è l'esplosione sussegwenti.

Inoltre, u metallu d'aluminiu è a fibra di carbonu in a capa di avvolgimentu anu una diferenza potenziale, facendu un cuntattu direttu trà u rivestimentu d'aluminiu è a bobina di fibra di carbone suscettibile à a corrosione. Per impediscenu questu, i circadori anu aghjustatu una strata di curruzzione di scaricamentu trà u liner è u stratu di avvolgimentu. Tuttavia, questu aumenta u pesu generale di i tanki di almacenamentu di l'idrogenu, aghjunghjendu difficultà logistiche è costi.

Trasportu di l'idrogenu sicuru: una priorità:
Paragunatu à i tanki di tipu III, i tanki di almacenamentu di l'idrogenu di u tipu IV offrenu vantaghji significativi in ​​termini di sicurezza. Prima, i tanki di u tipu IV utilizanu rivestimenti non metallici cumposti da materiali cumposti cum'è poliamide (PA6), polietilene d'alta densità (HDPE) è plastichi di poliester (PET). A poliamide (PA6) offre un'eccellente forza di trazione, resistenza à l'impattu è alta temperatura di fusione (finu à 220 ℃). U polietilene d'alta densità (HDPE) mostra un'eccellente resistenza à u calore, a resistenza di crack di stress ambientale, a tenacità è a resistenza à l'impattu. Cù u rinfurzamentu di questi materiali compositi plastichi, i tanki di u tipu IV dimustranu una resistenza superiore à l'infragilimentu di l'idrogenu è a corrosione, risultatu in una vita di serviziu allargata è una sicurezza aumentata. In siconda, a natura ligera di i materiali compositi plastichi riduce u pesu di i tanki, risultatu in costi logistichi più bassi.

 

Conclusioni:
L'integrazione di materiali compositi in i tanki di almacenamentu di l'idrogenu di Tipu IV rapprisenta un avanzu significativu in a rinfurzà a sicurezza è u rendiment. L'adopzione di rivestimenti non metallichi, cum'è a poliamida (PA6), u polietilene d'alta densità (HDPE) è i plastichi di poliester (PET), furnisce una resistenza mejorata à a fragilità di l'idrogenu è a corrosione. Inoltre, e caratteristiche ligere di questi materiali compositi plastichi cuntribuiscenu à u pesu riduciutu è i costi logistichi più bassi. Siccomu i tanki di Tipu IV guadagnanu un largu usu in i mercati è i tanki di Tipu III restanu dominanti, u sviluppu cuntinuu di e tecnulugia di almacenamentu di l'idrogenu hè cruciale per realizà u pienu potenziale di l'idrogenu cum'è fonte d'energia pulita.


Tempu di Postu: 17-Nov-2023